bonde

idag kom mormor och morfar.
vi åkte på rundtur runt färingsö typ. vi var mamma, jag, mormor och morfar. desirée var i stan med sina polers. iaf så körde morfar som en snigel för han var tvungen att kolla på alla åkrar, är man bonde så är man, hehö. fick iaf veta lite om dom olika åkrarna.
tex så var vetet på en åker rätt så nytt i sverige, alltså sorten. very intressant kan man ju säga. mhhhhhhhhhh!

sen så fick jag tusen kronor av dom! det var nice! får alltid pengar när jag är med dom. ohohohohoo whehehheheh.

nu ska jag kolla in alla band som vill bli vän med mig på myspace

myspace.com/lucylouu

CIAO!

Kommentarer
Postat av: amanda

hallå va. tusen kronor. det var inte dåligt. där hade du flyt

2007-08-08 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0