Justice - D.A.N.C.E

Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE

Do the DANCE
The way you move is a
MYSTERY

förut var jag osäker på hur det var dom sjöng där i slutet på "the way you move is a ...." i alla texter jag kollat står det mystery, men det låter som misery. men efter att ha kollat på videon flera gånger så pausade jag där det står en massa text, och där står det "the way you move is a mystery och då borde det ju vara mystery trots att det låter som misery.
THE MYSTERY IS SOLVED .. eller va man nu säger på engelska

och förresten har jag kommit fram till att jag ska köpa en Justice skiva då det inte finns nån att ladda ner därifrån jag laddar.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag kan skicka till dig sen. fast dom är inte nerklarladdade än

2007-08-17 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0