oleole

det är amanda som gjort designen och skrivit första inlägget, så alla vet yo!

Plutten har varit sjuk hela dagen :( typ förstoppning, vilket han har haft rätt ofta, men det brukar gå över efter en stund. men idag så har han varit dåligt rätt länge så jag började bli orolig och googlade på kaniner och förstoppning och sånt och då stod det att man skulle åka till veterinären om dom hade förstoppning. men eftersom han har haft det förut och vi inte har åkt dit så tyckte mamma att vi skulle vänta, och det gjorde vi. fast sen läste jag på nån sida att man kunde ge kaninen ananas juice för att få igång magen.

sagt och gjort så drog jag ner till konsum för att köpa juice. har inte varit där sen typ .. förra sommaren, eller njae, men länge sen vare iaf. träffade på desirée, som satt och spelade kort med sin kompisar, på vägen ner och hon ville att jag skulle köpa en tidning åt henne, snäll som jag var så erbjöd jag mig det, fast hon var tvungen att joina, men jag betalade den ju iaf. köpte tidningen, juicen och en glass och traskade sedan hemåt där jag matade Plutten med juicen. fast matade är ju lite fel, för han åt ju inte utan drack juicen .. men det finns väl inget ord för det, typ drickade .. eller what ?!!! iaf så är han BRA nu :D

slutet gott allting gott, nu ska jag se på americas funniest homevideos .. CIAO!

Kommentarer
Postat av: amanda

alltså Louise. jag skrev ett dåligt första inlägg. jag skulle kämpat lite mer. PEACE

2007-08-07 @ 21:23:14
Postat av: anna

jag kan juh säga att det första inlägget va faktiskt bra. det andra också och alla andra också :D

2007-08-08 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0