05.40

tisdag idag = ställa in alarmet på mobilen på 05.40.

i vanliga fall trycker jag på snooze ungefär femhundraelva gånger, vilket resulterar i att jag vaknar till vid 06.30 och bussen går 06.55, oftast tänker jag att "äsch, kemin är inte så viktig så jag fortsätter sova en stund". men idag, idag steg jag upp 05.45! nästan så att det är värd en trumvirvel! har haft hur jävla mycket tid som helst att göra i ordning mig, men som vanligt fastnar jag vid datorn och gör inte allt som jag kommer på att jag måste göra i sista stund.

snart går bussen till skolan och den en timmes resan dit tänker jag ägna åt biologi för att öka chanserna till ett jävla mvg, vilket jag inte kommer få, men önsketänkande finns!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: täräs G

hmm..shit va tidigt! ja de e ju bra att bo nära skolan! vi ses imorgon som är....torsdag!

2007-11-14 @ 16:42:21
URL: http://thgry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0