bajs

skrev förut att jag tänkte skriva om de två konserterna jag var på i helgen, men jag tror jag ångrar mig. grejen är den att jag inte minns riktigt vad det var för låtar och så dom spelade, så det skulle inte bli något långt inlägg och då kan jag lika gärna strunta i det och skriva kort och gott att båda konserterna var jävligt bra.

skulle kunna lägga upp videoklipp från båda konserterna i något senare inlägg. så fåre nog bli!

idag var det skansen, från att ha trott att det var en vecka med praktiskt arbete till att få reda på att det var teori som gällde så var det väl helt okej ändå. lunchen var iaf bäst! det andra var sisådär, lodjuren vi kollade på gjorde mig bara hungrig med sitt morrande, inte på grund av att jag fick lust att äta dom, utan på grund av att morrandet lät som en kurrande mage.

nu slutar jag innan allt blir ännu mer osammanhängande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0