farfar

nu har jag ätit, en smörgås. men jag är sjuk, då behöver man inte äta mer än en smörgås. kollade nyss min hotmail och där låg det bland skräpposten som vanligt ett mail från mailbox, jag läser dom aldrig men har inte orkat säga upp prenumerationen, eller vad det nu är. sen så låg det även ett mail om en bekräftelse från blueberry om att dom hade skickat deras broschyr, men det var inte det som var det viktiga, det viktiga var mailet med rubriken "Blogg från Farfar". det var från farfar.
"Idag tog vi  som vanligt en promenad på ca 6000 steg ( ca 3 km) Sedan gick jag på Nautilus gym i badhuset medan Farmor gjorde nytta hemma." han motionerar mer än mig, lite pinsamt.

tack farfar för mejlet, även fast han inte läser det här, men ska svara honom sedan efter jag har läst artiklarna som han tyckte jag skulle läsa, hehe <3

förresten är mina läppar torra som fnöske, inte så kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0