saco - student mässa

idag var jag på student mässan i älvsjö. samlade på mig en jävla massa information, allt kommer säkert inte bli läst, men en av broschyrerna har redan blivit läst och jag blev inspirerad som fan.

Ecuador

2-6 månaders äventrysresa med spanska, kultur och volontärsarbete
Upplev forsränning, kajakexpedition till droppstensgrottor och en mountainbiketur till världens högsta vulkun. Åk på djungelexpededition, plugga spanska och arbete i miljöprojekt på Galapagosöarna

alltså, låter hur kul som helst, minus spanskan dårå. men miljöprojekt på Galapagosöarna!! det är sånt jag vill jobba med när jag blir äldre, rädda djuren och naturen, inte fan vill jag sitta på nått jävla kontor och knappa på en dator dagarna i ända, det har jag gjort tillräckligt i mitt 17 åriga liv.

det dåliga med det hela är att det kostar, vad har jag inte kollat upp än, men gissar på en hel del, så först måste jag vill hitta något simpelt jobb på konsum så jag kan skrapa ihop lite pengar och sen så småningom hålla på med miljöprojekt på heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0