torsdag

jag har blivit en aktiv bloggjävel! wow! amazing so to say!

idag äre vip föreställning av globen horse show som gäller. v i p, very important person, stämmer in på mig som handen i handsken.

men innan detta äger det fasansfulla etologiprovet vars ungefär halva ens betyg avgörs på. det suger, vi lärde oss ju knappt något på skansen och varför ska då halva betyget baseras på en sån liten fjutt del?!!

aja, nu ska jag ta en dusch och slänga med mitt långa vackra blonda hår (som jag inte har) som i en loreal reklam, eller kanske wella?

Kommentarer
Postat av: Charles Ingvar Jönsson

det var ju meningen att du skulle skriva det i din blogg vad du ville bli made till!!!

2007-11-29 @ 16:19:43
URL: http://dvno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0