rolling stones

sitter just nu och lyssnar på nån gammal rolling stones skiva. låter inte direkt som jag hade förväntat mig, är liksom lugnare än vad jag hade trott, men helt okej ändå.

skrev nyss klart en grund till min beatles redovisning med ida på fredag. ska be mamma eller pappa gå igenom den med mig senare för att rätta till alla grammatiska fel, som säkert är väldigt många. tyvärr. fan va skönt det vore att kunna flytande engelska,
med brittisk accent också!
man bara måste älska det!!!

skolan var bara jobbig idag, åkte hem efter lunchen. på vägen hem satt jag och funderade och kom fram till att jag inte vill bli äldre, bara yngre. jag är rädd för att bli äldre, rädd för att aldrig hitta någon och därmed bli ensam hela livet. det är hemskt och inte alls roligt att tänka på, men grejen är att det säkert är så det kommer bli. jag har tänkt på det förut, men brukar då försöka tänka på alla väldigt fula människor som faktiskt har hittat någon.
måste börja tänka positivt. men det är svårt. prutt. prutt. prutt.

jag tror att en fika med tjejerna från gamla klassen skulle sitta fint! plus eva! saknar evas knasiga lektioner, saknar susanna som slår en när danni och jag retar henne över thomas, saknar allsången på tunnelbanan och elin och julia som skämdes över oss, saknar nästan när julia surade, men bara nästan.

Kommentarer
Postat av: a

LOUISE MIN FIS. Du borde gå en antioroing-antidåligtsjälvförtroendekurs :( btw du är snygg och det säger jag inte bara PUNKT

2007-10-09 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0