söndag 21 oktober

det där rubrik inlägget var faktiskt inte anledningen till att jag loggade in på min blogg, för anledningen var att jag skulle skriva om min dag, eller kanske hela min helg, det tar väl lika lång tid ändå.
det tidigare inlägget om vad jag skulle göra i helgen var varken välplanerat eller seriöst, det enda som blev av var att åka in till stan. men nu ska vi inte gå händelserna i förväg för jag skrev att jag skulle skriva om min helg, alltså måste jag börja med lördagen.
som varje lördag åkte jag upp till stallet för att rida. hästen jag fick var pinoccio. det gick helt okej, mamma tyckte däremot att det gick bättre för mig än vad jag tyckte det kändes som. efter ridningen åkte jag hem, tänkte plugga men det blev inte av. såg istället två filmer och städade hos kaninerna.
idag då? jo, då åkte jag till stan (fan va töntigt skrivet) sällskapet var amanda (återigen töntigt skrivet, som om jag försöker imponera på en svenska lärare eller något) amanda köpte våtservetter och jag köpte 1. en deodorant 2. en foundation 3. mando diaos nya singel 4. en tröja, jag köpte allt i den ordningen också! tufft!
jag har förresten lyckats göra så att itunes inte fungerar på den här datorn längre, sorligt, måste nästan ta livet av mig va?!! eller så köper jag en ny dator? jag tror nog det sista, men det är dyrt. fjärt. men, pappa och mamma kanske bidrar med hälften. får hoppas på det.
nu ska jag sova. och jag orkar inte läsa igenom det här så allt är säkert jätte dåligt, men vad gör det när det bara är amanda som läser det här?!! och kanske jag sen när jag blir äldre och vill minnas min super roliga (inte) ungdom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är bäst

2007-10-22 @ 17:33:34
URL: http://dvno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0