bajsnödig i skolan!!

vaknade upp, trött as usual. åt väl frukost, gjorde mig iordning och stack ner till bussen efter att ha gett kaninerna vatten. gjorde ingenting med håret, varken plattade det eller kammade det, visserligen satte jag om knuten i håret, men that's it. ingen dusch heller!

bussen i brommaplan var sen. frös som fan i min klänning och strumpbyxor. och inga vantar har jag på händerna. imorgon då jävlar ska jag ha ett par vantar på mig! skulle klistrat ihop mitt, camillas och sandras powerpoint arbete innan etologin, men eftersom bussen var sen och camilla dessutom inte kunnat göra sin del pga virus så blev det inte så.

etologin innebar som vanligt film. sedan gick vi ut och kollade på hur långt korparna hade kommit  i sitt bobyggande. inte långt alls, owe trodde att dom inte ens skulle få ihop något bo iår. tror jag. lyssnade inte så noga eftersom jag knappt såg någonting där jag stod.

sen vare lunch och efter lunchen hände det fruktansvärda! jag blev bajsnödig! hade innan haft ont i magen, men inte "bajsnödigt ont" i magen, inte heller "mensvärks ont" i magen utan något annat "icke beskrivligt" ont i magen! asjobbigt var det iaf, fick fasen lov att dra upp strumpbyxorna över halva magen för att det skulle kännas okej. aja, åter till att jag faktiskt var bajsnödig, i skolan! det är verkligen en mardröm att vara bajsnödig i skolan, skulle aldrig få för mig att skita där! men nu var det nästan så illa att jag var tvungen att skita. narin och jag gjorde upp planer på hur vi skulle få ihop det. hon skulle vakta utanför och säga till när det var fritt fram för mig att komma ut från toan. fast så långt gick det inte, jag trollade bort bajsnödigheten och genomförde sedan min redovisning. sen blev det matte, seg som fan. sen vare bussen hem. den nyinsatta 336:an!! fett nice!


Kommentarer
Postat av: amanda

Välkommen till min värld. Jag kan inte bajsa på morgonen innan skolan för då är alla mina muskler så slappa EHEHEHE

2008-02-07 @ 17:24:48
URL: http://cliquot.blogg.se
Postat av: tärre G

haha! men louise!!! katastrof, katastrof!

2008-02-07 @ 20:40:43
URL: http://thgry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0