bollen flyger

vid middagen idag blev jag påmind om bollen flyger. inte fasen vet jag varför vi kom in på just det ämnet. men för de som inte vet så är bollen flyger namnet på en låt som jag och desirée blev galna i när vi var små.

som jag minns det så var vi utomlands och mamma och pappa ute någonstanns. jag och desirée satt på golvet, lutande mot sängen som mamma och pappa sov i. vi tittar på någon musikkanal, antagligen, iaf så spelas en musikvideo. det är en tjej i en ganska så vit miljö. hon är själv klädd i vita kläder. och hela tiden i videon så följer hon efter en boll, därav namnet bollen flyger. eller vänta, tror hon börjar sittandes i ett rum, på en vit säng, och så kommer en vit boll flygandes, och sen följer hon efter den.

desirée var nog den som var mest galen i den här låten och blev helt hysterisk när mamma och pappa inte kunde förstå vilken låt som var bollen flyger. senare hörde vi iaf en låt på radio, som lät som bollen flyger. det var en the cardigans låt. desirée var ganska så säker på att det var lätt låt. men jag var det inte, och är fortfarande inte.

den dagen jag får reda på vad den riktiga bollen flyger låten heter ska jag fasen mig .. ja .. göra något över det vanliga.

Kommentarer
Postat av: amanda

kissa i din bralla

2008-02-04 @ 21:19:06
URL: http://cliquot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0