buller och bång

bång eller bong? anywayzzz, var ju inte det som jag hade tänkt och skriva om! utan det som kommer här under.

narin och pauline har sagt att jag både knackar hårt och smäller i dörrar snabbt. eller vänta, dom kanske bara har sagt knacksaken. och det var nog bara pauline förresten. hon sa ungefär som såhär "när det är någon som knackar hårt, då vet man att det är du louise". inte exakt den meningen, men samma innebörd. och det var narin som frågade mig en gång om jag var sur på henne eftersom jag smällde igen dörren så hårt. jag var inte sur, och det var inte meningen att slå igen dörren så hårt. det bara blev så. jag måste vara stark eller nått, för idag hände det igen .. jag smällde igen dörren med buller och bång! och efteråt tänkte jag på det där som pauline och narin sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0