i'm not there

bio igår. i'm not there. filmen var inte i samma klass som control. det kan man knappast påstå. dom där "dokumentär" grejerna som kom fram ibland gjorde att jag nästan fick lust att sluta ögonen och somna. ingen riktig story var det heller, eller vare det?. men jag kan inte heller säga att det var den sämsta filmen jag har sett. absolut inte! skulle lätt kunna se den igen, dels för att jag såg så jävla dåligt där längst fram och dels för att den faktiskt var rätt bra. och vill jag se en film igen måste den nog iaf vara över medelbra. men sorglig? amanda, när var den sorglig?

iaf, efter filmen skyndade jag mig till tunnelbanan. hade två minuter att hinna ta tunnelbanan som gjorde att jag inte skulle få vänta alls vid brommaplan. när jag kommer ner på perrongen så stänger tunnelbaneskiten precis dörrarna. horor. satte mig på en bänk, drog fram ipoden .. inget ljud! blir riktigt deprimerad, hur fan ska jag orka åka hem nu liksom? men efter ett tag började det funka igen. kom till brommaplan fyra minuter efter att bussen hem hade gått. surt. ringde pappa "kan du hämta mig på ekerö?" såklart ett nej. fast, det var iaf fredag .. bussarna går oftare än på helgerna då + att klockan faktiskt inte var så mycket. men jag var kissnödig. 25 minuter senare kom bussen. 21.10, se, inte alls så sent men det är inte kul att sitta och vänta på en buss i 25 minuter samtidigt som man är kissnödig.

idag är det fjällen som gäller! pappa vill komma upp så pass tidigt att vi hinner med att åka skidor, dvs innan åtta för backen har kvällsöppet. grejen är bara den att alltid när vi ska åka iväg så blir pappa sur .. och galen. tror att han gör allting och klagar på oss för att vi inte gör något. gör vi nånting klagar han på att det är fel. detta brukar alltid göra så att tiden går, har vi sagt att vi åker 11 kommer vi iväg ungefär en timme senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0