mamma + farmor och farfar

imorse hade mamma lagt ett paket på min plats vid bordet. innan jag gick till bussen ropade hon "ska vi äta frukost tillsammans?!" jag sa att jag inte skulle hinna (bussen skulle gå om 4 minuter) men hon berättade iaf om paketet på bordet till mig. gulligt. men hann ju inte ens kolla på det eftersom jag var tvungen att kila till bussen. gick snabbt som attans ner för backen, sen började jag springa. hann till busshållplatsen, gott och väl eftersom busskiten var försenad flera minuter. öppnade mammas paket sen när jag kom hem, en tåring var det i. en tåring, va fan ska jag med en sån till. men min mamma är knasig!

sen på sista lektionen i skolan fick jag ett sms, från farmor och farfar. "Kram PA ALLA HJARTANS DAG FRAN FARMOR O farfar". så gulligt! säkert första smset dom skickar. senare på bussen hem ringde farfar och förklarade att han inte fatta hur man ändrade stora och små bokstäver och hade inte manualen med sig upp till fjällen. pratade med honom en stund och la sedan på efter att ha bett honom hälsa till farmor. vädret i fjällen är toppen och mycket snö!

mamma har förresten köpt geléhjärtan men gav mig bara ett innan hon åkte iväg, med geléhjärtana för att jag inte skulle äta upp dom.

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0