ny buss

dom har satt in en ny 336, 15.40. inte mig emot, snarare tvärtom, asbra fan! nu slipper man svängen in till ekerö! fast jag vet inte, kommer kanske bara åka med den på torsdagar och så de måndagar och onsdagar då jag går på toa innan jag tar bussen eller helt enkelt är allmänt lazy.

kemiprovet gick bra. faktiskt. svarade på allt. om det sen är rätt eller fel är ju en annan grej, men det kändes iaf mycket bättre än vad det gjorde innan!

det enda som jag behöver göra som har med skolan idag är att öva inför redovisningen imorgon, dopning is the subject. på svenska. sen så kanske jag fortsätter på powerpoint arbetet om bellman, men det får vi se.

nu ska jag svara på narins youtube mail!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0