respiration

är klar med biologi frågorna nu. får se hur det går på förhöret. en sak jag absolut inte fattar är den första "utblick " sidan. helt jävla knasig är vad den är.

what to do now? well, tror jag ska leka med kameran lite. pausade mitt pluggande en stund och hittade en massa inställningar på kameran som jag tidigare inte hittat till, så nu ska jag utforska dessa lite mer. men först måste jag gå ner och hämta linslocket till teleobjektivet innan jag glömmer bort vart jag har lagt det. sedan ska jag byta objektiv och sen ska jag fota mina fötter. kul!

sen då. vad gör jag sen när jag har fotat klart? hmm. plugga kemi? nja. plugga matte? nja. sova? av dessa alternativ är sova det mest lockande! får se vilket det blir. kanske läsa något?

en sak som är säker är iaf att jag vill ha nya kläder! en hel ny garderob fylld med nya kläder, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0