27e januari

danmark vann mot tyskland igår! bra!!!!

ska gå och sova nu igen, eller nej .. läsa ut animal farm så jag iaf har en läxa klar. jag orkar inte med plugg, det är drygt. minns knappt vad jag har att göra, eller jo.

läsa klart engelskaboken
göra min del till djursjukvårdspresentationen (dvs läsa en text på engelska och sedan skriva om den)
plugga lite matte, eftersom vi har prov på tisdag
göra fysikläxan, som kommer gå åt helvete

sen så finns det säkert något mer att göra. svenskan? fast den har vi inte satt något datum på så det blir antagligen någon gång nästa vecka, alltså inte veckan som börjar imorgon utan nästa, så den har jag iaf god tid på mig att göra.

förutom plugg så har jag tänkt att hinna med
gå ut med plutten
städa kaninburen
göra pilatespass eller prova på ett annat träningspass
springa spåret?
bada!!


nu går jag och läser, ciao!


Kommentarer
Postat av: amanda

engelskan, skriva ett nytt slut på mr know all.
vad man ska göra står typ på sidan 247.

2008-01-27 @ 13:26:40
URL: http://cliquot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0