handboll or no handboll ?


det där är en bild från sista året jag spelade eken cup. 2005.
(nummer 6 är jag?)


och det här är en från första året jag spelade eken cup. vi tog silver i b-finalen. jag vet inte vart jag har den medaljen, men nånstanns finns den. jag kommer fortfarande ihåg finalen. det var lerigt som in i helvet och jag kommer ihåg att vi såg ut som lermonster allihopa efter matchen. men glada var vi!
(nummer 5 är jag)

jag vill så gärna börja spela igen. men frågan är kommer jag ha tid och ork till det? hade det funnits ett seriöst skå lag hade jag lätt som en plätt gått med. men nu är det aik som gäller, eller möjligtvis spånga. väljer jag spånga tar jag inte de laget jag spelade med förut. dom sög fan rumpa. isf skulle jag vilja spela med 91 laget, de lag som julia spelar i. men det betyder en massa tjejer från högstadiet i spånga, som är det mest irriterande högstadiet i sverige, eller nej, i hela jävla världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0