nails

släktkalas imorgon. det innebär att farmor kommer. det låter som om det betyder värsta mardrömmen, men så är verkligen inte fallet! farmor är hur snäll som helst, visst kan hon vara lite jobbig ibland, men hon är fortfarande hur snäll som helst. varför jag då nämner att just farmor kommer är för att mina naglar har varit målade, sen i typ november, så färgen är ganska så avskavd nu vilket farmor inte gillar. dom var så under jullovet, och jag letade faktiskt efter aceton innan vi åkte upp till fjällen så jag kunde ta bort det. men jag hittade inget. och farmor kommenterade faktiskt inte mina naglar förrens efter två veckors umgänge. "du vet vad jag tycker om det där" sa hon och sedan "vi går och tar bort det där sen". men något sen kom aldrig, förrens nu idag då! så nu är mina naglar fräscha, just the way grandma like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0