pepp

särskrivningspolisen tog mig. damn. om han/hon kollar närmare så skullle han/hon nog kunna hitta ett x antal fler särskrivnings fel! men jag bryr mig inte, för nu är det sverige-tyskland som gäller! fast jag har ont i huvudet som fan och känner mig allmänt väldigt hängig. håller kanske på att bli sjuk?! men det går inte, har inte tid med sånt. vore iofs fett skönt att bara få ligga i sängen och bara ligga där och inte göra allt. men too much in school för att jag ska kunna göra det.

men nu ska jag se fram emot vinsten emot tyskland! eller iaf en oavgjord match, då blire semi! go sverige, go sverige. farmor och farfar känner förresten jernemyrs parents via golfen. ballt! jernemyr är en hård man! utvisning minst en gång varje match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0