ridning igen

första ridningen på en månad. jag har saknat det!! men nu är alla hästar friska och krya igen, förutom tara som har varit halt ett tag. men mamma sa att lisbeth hade sagt att hon hade blivit bättre. tur, för annars så är kungsberga rätt snabba på att fatta beslutet avlivning, tyvärr.

efter lite tjafs mellan mamma och pappa om vem som skulle köra så blev det tillslut pappa som följde med mig upp. fick välja häst och valet blev benjamin, som jag inte har ridit sen i somras då jag hyrde honom. passet gick hyfsat, var lite seg skulle man kunna säga och fick dessutom ont i knät. pappa satt som vanligt upptagen med annat, den här gången var det mobilen som tog hans uppmärksamhet, förmodligen spelade han spel, men det vågar han inte erkänna!

nu ska jag ta ett bad och sedan ska jag och mamma ut och tjäna pengar på att dela ut reklam. piss väder ute men som sagt var, man får pengar för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0