sverige - spanien

alltså, sverige - spanien var en jäkla rysare. vågade inte se i slutet nästan, men jag kollade ändå! bara gömde ögona under filten lite då och då.

15 sekunder kvar, spaniens anfall. handen uppe för passivt spel. spanien måste skjuta, dom gör det men tomas räddar! efteråt sa han att han själv tänkte skjuta eftersom det var så ont om tid, men han kunde missat. visserligen var ju spaniens mål tomt eftersom de hade bytt ut målisen till en extra spelare. men då fick han syn på källman. passar honom och han gör mål! 26-27 för sverige och slutsignalen går. tjusigt värre! kul för källman ocks som hittills haft en dålig em turnering. jag låter som ett sportfreak, men just nu saknar jag handbollen som bara den och kan tänka mig att åka till solna 4 dagar i veckan på dåliga tider för att träna!

romme igår också. jätte kul var det!

Kommentarer
Postat av: SÄRSKRIVNINGSPOLISEN

jätte kul jätte kul jätte kul

2008-01-23 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0