the mouse, the bird and the sausage

idag klippte jag luggen. när jag hade kommit halvvägs fick jag panik, som vanligt när jag klipper luggen. massa ångest tankar poppade upp "varför i helvete klipperu luggen själv louise?!!!" men as usual så blev resultatet bra. jag är en bra frisör!

289657-24

jag är snyggare på bilder jag tar själv än i verkligheten. perkiläääää. min morfar är från finland, men bara för det så betyder det inte att jag kan stava till perkilää.

au revoir!              det kan jag stava till, ha!

Kommentarer
Postat av: Ester

fint =)

2008-01-15 @ 18:58:51
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Nick Valensi

You are a very pretty girl

2008-01-15 @ 19:32:33
Postat av: Nick Valensi

You are a very pretty girl

2008-01-15 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0