today

försov mig imorse. fast ska jag vara ärlig så var det med flit, sov så jävla bra så jag tänkte att äsch vafan, en lektion gör väl inget att jag missar. en lektion blev till två .. biologi b och matte d. på mattelektionen gick dom igenom något viktigt som anna och amanda fick i uppgift att lära mig. kan inte skriva det här, but i have planes. MOAHHAHAHEHAOSFOS.

iaf så innebar sovmorgon något mer bra, förutom lite extra sömn, nämligen ett möte med eva, världens bästa lärare. for real! hon har nyss blivit pensionär och njuter av livet som pensis (stavning?) för fullt. hon tyckte synd om mig som hade så mycket kvar i skolan. haha, hon är så jävla bäst <3

Kommentarer
Postat av: amanda

elakt av dig!

2008-01-30 @ 20:15:57
URL: http://cliquot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0