torsdaaaaaaaaag

torsdag idag. sovmorgon och minus två lektioner! det betyder endast två lektioner totalt! asbra!

igår tänkte jag göra pilates på morgonen innan skolan, men inte fan har jag sån lång sovmorgon att jag orkar gå upp tillräckligt tidigt för att göra det, nä.

egentligen är det jobbigt med sovmorgon, på torsdagar iaf. för just torsdagar så är alltid hela jävla familjen i badrummet! alltså varför just på min sovmorgons dag! era jävlar!

jaja, nu ska jag mova mig från stolen och antingen in till badrummet, om det är ledigt, eller downstairs to the KITCHEN!

I'M READY I'M READY FOR THE FLOOR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon, hur ser din dag ut idag?
Ha det bra!

2008-01-10 @ 08:03:40
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0