död

hade nyss världens jävla mensvärk. alltså jag är seriös när jag säger att jag skulle kunna hoppa framför ett tåg. så jävla ont hade jag. visste inte vart jag skulle ta vägen. hade nån gett mig en kniv hade jag skurit upp handlederna som ett jävla emo barn.  har aldrig varit med om nått liknande. dessutom är jag jävligt dålig i magen. mamma började oroa mig dessutom när jag kom in och sa att jag hade ont i magen. " du har väl inte fått salmonella? " men nä " mensvärk ". men när man har salmonella blir man dålig i magen. jag har nog skitit minst fem gånger här hemma nu. börjar bli orolig. visserligen har jag ätit en hel del extra tabletter. extra som i tuggummimärket ni vet. de ha ren laxerande effekt. but it can still be fucking salmonella!

mensvärken är iaf borta nu, eller .. har fortfarande lite ont, men inte sådär extremt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0