drömmar

jag har börjat drömma ungefär en miljon drömmar på samma natt. lite jobbigt äre faktiskt. får mig att sova sämre. inatt drömde jag bland annat att jag lyssnade på en skiva jag fått från pollux, med broder daniel låtar på. hur knasigt som helst. sen när jag satt där och lyssnar så skriver en tjej från min förra skola till mig på msn typ "BD ägerrrrrrrrrr <3" och sen frågar hon om jag vill följa med på bio. sen slutade den drömmen och jag börjar drömma nått nytt. en av de andra drömmarna jag drömde utspelade sig vid en sjö. jag, amanda och pauline var där. kanske några andra i klassen men det var liksom vi som var huvudpersonerna i drömmen. vi hade gummistövlar på oss och jag blev förbannad på amanda, verkligen jättearg, och kastade gummistövlarna på henne. fast dom hamna i vattnet. sen blev vi sams och amanda fiska upp stövlarna. och pauline babblade om att vi skulle till småland imorgon för att fira att camilla fyllde år. men jag behövde plugga och sa att jag inte kunde och då så började pauline tjata om hur ledsen camilla skulle bli om vi inte åkte. stört

Kommentarer
Postat av: amanda

oj

2008-03-29 @ 13:06:42
URL: http://cliquot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0