elin

elin har länge varit min bästa vän men sen nu när vi började gymnasiet har vi glidit ifrån varandra. vi har inte direkt svårt att prata med varandra när vi väl träffar på varandra, på typ bussen, men vi umgås aldrig på fritiden längre.

idag skulle jag iaf ringa henne och insåg att jag inte kunde hennes hemnummer utantill. var tvungen att kolla min mobil. visst, kände ju igen det när jag väl läste siffrorna, men det ploppade inte upp av sig själv som det gjorde förut. det är synd. vi var ju trots allt bästa kompisar väldigt länge och ett tag tillbringade jag nästan mer tid hemma hos elin än hemma hos mig. borde kanske ringa henne oftare, börja umgås med henne. typ på helgerna, har ju ändå inte så mycket för mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0