grävling och ont i ögat

har ont i ögat. råkade peta mig hårt som fan i det efter att ha sett en grävling. var inte för att jag såg grävling som jag peta mig i ögat utan för att jag höll i bruno som sprattlade som fan och då så pang bom flög fingret in i ögat med en jävla fart. mitt finger alltså. inte brunos. han har dessutom inga fingrar utan klor. men fingrar i ögonen är way much better than klor! plutten sprang löst. kunde dött. men jag fånga honom innan grävlingen. thank god <3

om lite mindre än två timmar drar jag och la familia till fjällen!

Kommentarer
Postat av: yls

de behövs väll ej finns ju snö här nu ju

2008-03-21 @ 09:33:57
URL: http://www.ylwal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0