le animal house

djurhuset idag då. kom 25 minuter innan samlingen var, men trots det kom jag försent. sämst. schalallala. anyway. ladan vare som gällde för mig tillsammans med anna, therese grylling och rebecca.

under dagen har jag blivit mästare på att fånga marsvin trots deras ynkliga läten. alltså, dom låter fan som om dom ska dö. petade på ett av marsvinen (spökan, en långhårig fan men så jävla söt) och hon pep så högt så jag trodde att jag hade typ klämt henne under min fot. men så var ju inte fallet, tror ni jag är nån jävla djurplågare.

mallan då. hade fått kultingar. alla dog. hon var olycklig. skrek, eller iaf typ .. lite i början. HJÄRTEKROSSANDE!!

eftermiddagen tillbringades ute hos fåren. kan namnen på alla nu. typ. tamli, minsta lammet, är sötast. vi gav dom knäckebröd och sedan blev tova vårat offer för klövklippningen. fast hennes klövar behövde ju klippas, så det var inte förgäves.

orkar inte skriva mer. orkar inte läsa igenom. allt är säkert bara en jävla sörja. men tar bort det senare när jag har läst och insett att det bara är motherfucking shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0