tisdag

dagen började med att jag mötte elin på bussen. kunde inte prata med henne eftersom jag var tvungen att plugga psykologin som jag verkligen inte hade lyckats ta in. sitter och läser narins sammanfattningspapper hela vägen från stenhamra till brommaplan. brommaplan-svandammen läser jag metro. sen framme vid skolan. kemi som första lektion. inte direkt jobbig eftersom första kvarten gick åt att fylla i en enkät för mig. sen 10 vare samling i aulan. om sri lanka dagen. några cpn satt framför och garva åt owe när han prata om när han var med i tsunamin. tror iofs inte att det var det han snackade om dom garvade åt utan hans kläder. but still. fuck them!

lunch sen. jävligt pepprig mat! tänkte plugga psykologi innan matten. blev inte så mycket med det. pappa ringde, sa att uppgårds sjuksyster hade ringt och sagt att desirée var yr. fanns inte så mycket jag kunde göra åt grejen. gick på matten. mobilen ringde. svarade inte men ringde upp nummret efteråt. det var desirée. hon hade svimmat. stackarn! men mådde som tur var bra när jag pratade med henne. gjorde provet. narin och jag hade ett fusksudd. använde det inte. narin gjorde däremot. och jag gav ju henne svaret, så på sätt och vis använde jag ju det fast inte till min fördel. kände verkligen som att jag skulle skriva ett klart ig på provet innan, men tror nog jag klarar ett g. 

just det! fick tillbaka resultatet på matteprovet som jag tyckte gick skit, har jag för mig. men skit gick det inte. det gick vg+!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0