if i got the money i think it would be funny

nya sommarlovs grejen är nu köpenhamn. frågan är, kommer allt vi pratat om bli av?! kommer man ha råd? det är gotland, köpenhamn, göteborg med way out west, arvika, åland, sen ska jag hyra häst också. inget sommarjobb har jag. fick aldrig någon bekräftelse från folktandvården att de hade fått min ansökan. kanske skickades den aldrig. cp skit. men, får väl ta och knata till ica i skå och fråga där. dom behövde ju förut.

drömmde för övrigt att jag och pauline blev jätte osams.  men ibland var pauline desirée. det hela var ganska så skumt. snart ska jag rida och sen är det västerås som gäller. adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom ämnet självkänsla. Skriver självklart även om min vardag, mina åsikter och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Varmt välkommen in! Släng gärna in en kommentar också!

2008-05-03 @ 09:39:48
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0